June 12, 2015
Google+Google+Google+

10 concrete tips voor een converterende landingspagina

Een krachtige landingspagina is essentieel voor conversie. Landingspagina's hebben als doel om bezoekers te overtuigen van jouw dienst of product en hen aan te sporen tot actie. Een goede landingspagina wekt vertrouwen, overtuigt, is toegankelijk, is overzichtelijk en bevat een sterke call-to-action. Ondanks dat er door de jaren heen al ontelbare artikels met tips zijn verschenen, zie ik toch nog steeds veel websites de mist in gaan bij het opstellen van hun landingspagina’s. Daarom hieronder 10 handige en concrete basistips voor een succesvolle landingspagina.  

  1. Zorg voor een zo kort mogelijk conversieformulier
  2. Verwijder nutteloze links en mogelijke afleidingen
  3. Benadruk de voordelen van jouw aanbod
  4. Zet de call-to-action centraal
  5. Wek vertrouwen
  6. Maak gebruik van productvergelijkingen
  7. Boven de fold
  8. Zorg voor een consistente boodschap
  9. Wees persoonlijk
  10. Maak verschillende versies en meet

 

Lees het volledige artikel op marketingfacts.nl

Auteur: Koen Verkerk, Bluedesk