Google+Google+

Wat is de beste dag en het beste tijdstip om een nieuwsbrief te versturen? In deze blog een overzicht van open- en clickrates, verzenddagen en -tijdstippen in de b2b- en b2c-sector. Ik denk dat marketeers het nooit eens zullen worden over wat het beste verzendmoment is voor e-mailings. Hoewel je altijd zelf moet testen wat voor jouw e-mailings het beste werkt, kan het toch nooit kwaad om naar gemiddelden te kijken. Ik durf namelijk te wedden dat ook jij niet de tijd hebt om dit uitgebreid te gaan testen. En als je geen tijd hebt om te testen, dan is er toch niets prettiger dan een overzicht met daarin alle landelijke gemiddelden over open- en clickrates, verzenddagen en tijdstippen in de b2b- en b2c-sector? Ik zet alle cijfers overzichtelijk voor je op een rij.

 

Lees het volledige artikel op marketingfacts.nl

Auteur: Natalie Gierveld, E-Village

RECENTE BLOG POSTS

In het huidige digitale tijdperk, waar technologieën zich voortdurend ontwikkelen en de manier waarop we communiceren en zaken doen veranderen, is het hebben van een website in 2024 belangrijker dan ooit tevoren. Of je nu een individu, een bedrijf…
WordPress, opgericht in 2003, is uitgegroeid tot het meest gebruikte Content Management Systeem (CMS) ter wereld. Met een marktaandeel van meer dan 40%, wordt WordPress verkozen boven andere platforms vanwege zijn veelzijdigheid, gebruiksgemak en…
Bij de start van een nieuw jaar wordt er vaak aan een nieuw marketing plan gedacht. Omdat we allemaal trendy (willen) zijn, denken we al snel aan social media engagement, testimonials, gepersonaliseerde communicatie … Kort door de bocht: Marketing 2…
Google Mijn Bedrijf-update: chatten met klanten
Door de nieuwe functie Berichten kun je als bedrijfseigenaar nu chatten met (potentiële) klanten via de Google Mijn Bedrijf-app. In deze blog lees je hoe deze nieuwe functie werkt, wat de voordelen zijn en hoe deze update samenhangt met eerdere…
De beste SEO-tools om je concurrenten te onderzoeken
Voor website-optimalisatie is een onderzoek naar concurrenten een enorme bron van ideeën, technieken en effectieve oplossingen. Er zijn twee hoofdvragen: wat kunnen we van onze concurrenten kunnen leren, en hoe kunnen we deze gegevens verzamelen? In…
Snel SEO verbeteren: zes tips voor de doe-het-zelver
Het is een term die vaak voorbij komt en bij iedere marketeer bekend is: SEO, Search Engine Optimization, zoekmachine-optimalisatie. En hoewel die nummer-één-positie op de Google resultatenpagina niet altijd haalbaar is, is het toch belangrijk om je…
Google Facts: over reacties, rapportages en reviews
Het lijkt wel of voor het einde van het jaar alles wat Google had bedacht nog even uitgevoerd moet worden. De lijst met grote en kleine updates aan de Search-producten lijkt nagenoeg eindeloos. De focus om gebruikers vooral binnen Google te houden…